.: IVI :.

.: IVI :.
Authors
Blog Previous

از سال 1994 به بعد بالاخره یک عنوان غیر تک نفره برای عرضه دارد. این یک The Elder Scrolls جدید با بخش چندنفره نیست، این The Elder Scrolls: Online است. این خبر به تازگی تأیید شد و طبق گزارشات اعلام شده که بازی 1000 سال قبل از Skyrim اتفاق می افتد. TES: Online در استودیوی Bethesda در دست ساخت نیست و برای اولین بار ساخت آن از دستان خالقان اصلی فاصله گرفته است. بازی در ZeniMax Online Studios ساخته می شود. این استودیو در سال 2007 تأسیس شد و توسط مت فیرو (Matt Firor) یکی از موئسسین Mythic Entertainment اداره می شود که بازی Dark Age of Camelot را در کارنامه دارد.

او می گوید: "ما سخت مشغول کار بودیم تا دنیایی آنلاین خلق کنیم که در جهان حماسی The Elder Scrolls اتفاق می افتد و اینبار شما می توانید با دوستان خود آن را تجربه کنید. این چیزی است که طرفدارهای بازی مدت زیادی بود که آن را می خواستند." فیرور کارگردان بازی است و ادامه می دهد: "حس خیلی خوبی است که بالاخره بتوانیم چیزی را که سال ها است روی آن کار می کنیم، نشان دهیم. کل تیم در تلاش هستند تا این بازی را به بهترین MMO که تا به حال ساخته شده، تبدیل کنند و آن را طوری بسازند که لایق سری The Elder Scrolls باشد." ساخت این بازی از سال 2006 شروع شده است.

Bethesda مشغول ساخت یک MMO بزرگ مثل World of WarCraft است و قرار بود در ابتدا بازی در سال 2009 رونمایی شود. اطلاعات از بازی آنچنان زیاد نیست و قرار است اولین تیزر و تصاویر آن به زودی پخش شوند. شما در این بازی تمام سرزمین Tamriel را در اختیار دارید و تمام سرزمین های TESهای قبلی که در آن حضور داشته اید و در آن حرکت کرده اید، در این بازی هستند. البته هنوز معلوم نیست که آیا دقیقاً بناها و مکان های نسخه های قبل در بازی وجود دارند یا خیر. Questهای تک نفره، سیاه چال های چندنفره و مبارزه با افراد دیگر و یا وارد شدن به یک جنگ سه جانبه از مضامین بازی هستند. بازی پر از مکان ها و Questهای جالب است.

فیرور می گوید: "فکر می کنم که جنگل ها در MMOها خیلی جذاب هستند و مضامین زیادی در آن ها وجود دارند، ولی این مکان ها زیاد تحویل گرفته نمی شوند. این بازی ها (RPG) در زمینه داستان و گیم پلی خیلی متفاوت هستند. نمی توان گفت که مثلاً کتاب ها همه یکی هستند، چون از کلمات و تصاویر تشکیل شده اند. این داستان و تجربه است که اهمیت دارد. MMOها داستان هستند، تجربه هستند و فقط محدود به مبارزه نیستند. شما روی مکانیزم تمرکز دارید. در سال 1999 شما در EQ موش می کشتید و در عین حال در مورد تاریخچه Freeport اطلاعات بدست می آوردید. در سال 2006 هم در WoW موش می کشتید و منطقه Ogrimmar را اکتشاف می کردید و در مورد یک منطقه اطلاعات بدست می آوردید. اما همه چیز متفاوت است. شخصیت ها، فضا، Questها و مهم تراز همه داستان."

وقتی این سوال پرسیده می شود که آیا ZeniMax Online می تواند چیز تازه ای عرضه کند، فیرور می گوید: "اگر چیز جدیدی برای گفتن به بازیکن ها نداشتم، در حال حاضر این شغل را هم نداشتم. هدف ما این است که چیزی بسازیم تا بازیکن ها از آن انتظار دارند و آن را تبدیل به بازی کنیم و کاری کنیم که احساس راحتی داشته باشند. تمام این ها قبل از این است که به آن ها طرح های هنری زیاد و جدیدی نشان دهیم و آن ها را از کلیت دور کنیم." به نظر می رسد که TES: Online حداقل خود یک MMO استاندارد است که در دنیای The Elder Scrolls اتفاق می افتد، اما ZeniMax وظیفه سختی دارد.

آن ها قصد دارند بازی را تغییر دهند که سال های بسیار زیادی است که در یک قالب عرضه می شود و می خواهند علاوه بر نگه داشتن مخاطب های قبلی، قشر وسیعی را حتی از بازی بزرگی مثل WoW به سمت خود بکشانند. سری TES به خاطر تک نفره بودن و به خاطر چیزی که همیشه بوده، معروف است، ولی آیا این اضافه شدن قابلیت Co-op و تغییر سبک در این دنیا مفید خواهد بود؟ آیا آن حس تنهایی در یک دنیای پر از سحر و جادو همچنان حضور خواهد داشت؟ Bethesda هم زمان با تولید TES: Online مشغول کار روی Skyrim بود که یک موفقیت عظیم برای این شرکت بود. این بازی همیشه می تواند یک تجربه لذت بخش تک نفره باشد و به تازگی قابلیت Kinect و یک DLC جدید به نام Dawnguard برای معرفی در E3 امسال تأیید شده که این نشان می دهد Bethesda خیلی خوب برای طولانی مدت تجربه تک نفره Skyrim را پشتیبانی می کند. پشتیبانی Bethesda از هر دو این بازی ها کار بسیار مفیدی است.

یعنی اگر شما بخواهید یک تجربه TES داشته باشید، لازم نیست که حتماً MMO را تجربه کنید و یا فقط با DLCهای Skyrim سرگرم شوید. TES: Online فرصت خوبی برای کسانی است که تا به حال MMO بازی نکرده اند. این بازی می تواند در عین آشنا بودن با آن ها خیلی خوب تجربه MMO را در اختیارشان بگذارد. این موضوع می تواند شبیه به کاری که EA با The Old Republic انجام داد، باشد. این بازی در عین اینکه می تواند یک MMO باشد، می تواند به یک بازی شخصی و تک نفره برای شما هم تبدیل شود. یعنی می توانید تعداد بی شمار افراد آنلاین را نادیده بگیرید و به تجربیات و اکتشافات شخص خودتان بسنده کنید. این بازی هیچ وقت ناگهان شما را با یک سری مضامین جدید روبرو نمی کند که احساس ترس کنید. بدون شک فضا و مکانیزم TES به نظر خیلی برای یک MMO مناسب است. در نهایت Bethesda همیشه بازی های با کیفیتی را با نام TES به ما تحویل داده و منتظر انجام این بازی در سال 2013 روی PC و MAC هستیم.

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر

منبع سایت پردیس گیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:The Elder Scrolls, ] [ 12:20 ] [ m.f IVI ]

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج